Serwis i reklamacje

W celu zg這szenia reklamacji prosimy o szczeg馧owe wype軟ienie formularza. Po otrzymaniu zg這szenia skontaktujemy si w ci庵u 48 godzin celem realizacji. Otrzymaj Pa雟two e-mail/SMS z adresem wysy趾i oraz numerem zg這szenia.


Procedura wysy趾i na serwis.


1. Po otrzymaniu wiadomo軼i e-mial/SMS z adresem wysy趾i nale篡 zapakowa zakupiony produkt.

2. Do produktu nale篡 do陰czy kartk z napisanym NUMEREM ZGΜSZENIA !!! (produkt wys豉ny bez numeru zg這szenia spowoduje du瞠 op霩nienie w realizacji naprawy,a nawet odes豉nie do adresata bez podania przyczyny).

3. Tak zapakowany produkt nale篡 wys豉 .
(forma wysy趾i dowolna : KURIER / POCZTA).

Wype軟ij formularz serwisowy:

Imie i Nazwisko lub Nazwa Firmy: *
E-mail: *
Nr.telefonu: *
Dow鏚 zakupu (nr.paragonu lub faktury): *
Nazwa produktu: *
Opis usterki: *
 

 


Informacje o statusie naprawy otrzymaj Pa雟two na wskazany e-mail/SMS.
Dzwoni帷 z zapytaniem prosimy o przygotowanie numeru zg這szenia celem szybkiego zweryfikowania zg這szenia i uzyskania informacji telefonicznej.

tel: 881-355-653
e-mail: olsznet@wp.pl


W razie w徠pliwo軼i dotycz帷ej wysy趾i prosimy o kontakt.



Projekt OLSZNET